Praktiken: dag 3

Tankningen igår gick bra,
bättre än jag hade förväntat mig,
(se, man ska inte ha för höga förväntningar, så går allt bara finfint)
Jag hade bestämt mig för att inte tanka,
och att jag skulle klara mig till och från Krstad på det jag hade i tanken,
men sen, när jag kom ut i bilen så "nää, det fr nog bli tankning ändå!"
Fan vad det kostar o ha bil, tur jag inte har nån =)
(och tur att det inte är jag som betalar den här bensinen =P)

Annars gick det bra på praktiken igår,
det var rätt lugnt,
nästan inget folk,
men det är så nu,
det är fint väder så alla ungar är ute på annat,
eller spelar fotboll eller nåt sånt...

Träffade en av de andra anställda igår
(träffade en till i tisdags, men det räknas knappt för jag har träffat honom innan)
Så nu har jag nog träffat alla som jobbar på den här fritidsgården...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0