Praktiken: dag 12

Skulle vara sista dagen igår,
men jag vet inte riktigt,
eventuellt är det nattöppet ikväll,
men man vet aldrig...

Iaf var det väldigt lugnt igår,
har varit det hela den här sista veckan...
Jag vet inte om det beror på vädret eller om det är för en annan sak,
aja...

Spelade lite pingis *suger fett på det*
och sedan gick vi över till biljard istället,
eftersom jag är bättre på det, inte bra, men bättre än på pingis,
det visade sig att jag var bättre än jag trott, för jag vann =),
händer inte så ofta, tur i spel är inte något jag brukar ha precis...

Okej, får se om det blev något "jobbande" ikväll,
annars vet jag inte vad jag ska hitta på ikväll...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0