Lördag: Liseberg =D

Jag sov inte alls mkt,
bara låg och vred mig och oroade mig för att försova mig och så..
Gick upp 10 i 6 och gjorde mig iordning,
kl. 6.25 ringde Sami och sa att där fanns plats till mig och att de kom ovch hämtade mig snart,
han skulle ringa när de var på väg...
Kl. 6.35 var jag helt färdig och satt och väntade på att tiden skulle gå,
ungefär halv 8 ringer Sami och frågar vart jag tar vägen,
de hade väntat i typ 10 minuter,
men han skulle ju ringa innan sa jag då och det hade han ju glömt då *skakar på huvudet*
men jag bodde ju nära där de skulle hämta upp mig så jag kom ungefär 2 minuter senare
Men jag upptäckte att det inte var så farligt,
för de höll ändå på o kludda med en stereo i en av bilarna så det tog lite extra tid.

Sen var vi äntligen påväg...

Ett par ord som kan beskriva dagen:
Värme
Hög musik
Vatten och blöta kläder
Rumpor och nakna överkroppar
och självklart en massa skratt

Åkte inte så mycket som jag brukar,
men man får ju anpassa sig lite..
Åkte Lisebergsbanan *of course* - 3 gånger
Träffade å Emelie som gcik på FLU innan =)
Kållerado - 2 gånger (blev mest blöt första gången)
Flumride - 1 gång (blev väldigt blöt, men torkade på typ 30 min)
Radiobilarna - 1 gång
Var väldigt långa köer så man hann inte med så mkt.
sen stod vi i kö till maten i typ 35 minuter...
Det är det enda tradiga, att behöva stå i kö,
fast sen å andra sidan så stod vi inte i kö längre än 25 minuter
(förutom med maten då)

Sprang runt med lite olika hela tiden,
så jag lärde känna lite av de andra,
som jag inte snackat med så mycket innan
Mkt trevligt faktiskt =D

På hemväg var det väl rätt lugnt,
men sen så var vi rätt trötta också

På det hela taget,
en mycket lyckad dag och det var kul att jag fick följa med =)=)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0