Ingen lur =(

Min förra telefon, Sony Ericsson Z520i,
den slutade fungera, eller ja, skärmen slutade fungera,
allt annat funkade..
Så jag fick ta min gamla Nokia 3200 ist,
den funkar väl bra, förutom att batteriet är kasst
(vilket var anledningen till varför jag köpte SE-mobilen)
Ringde någon hann man säga hej, sen la den av,
även om den var nyladdad,
väldigt jobbigt...

Så nu har jag haft min nokia i typ 1½ månad och den har funkat bra,
förutom att ringa med då förstås,
men nu helt plötsligt så har ljudet slutat att fungera,
så jag hör inte när den ringer eller när jag får mess,
väldigt störigt, är precis som om den är kroniskt ljudlös,
så nu måste jag köpa en ny telefon, vare sig jag vill eller ej

*suck*

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0