Helgen som gått

Fredag: Då hade vi antagningsdag för nya fritidsledarelever på skolan, f
anns några man verkligen ville skulle få komma in.
Sådana där som skulle bli oerhört bra fritidsledare.
Det verkade vara färre som sökt i år, verkade inte alls många,
men aja, det löser sig nog.
Vi guidade dem runt på skolan, visade dem det viktigaste och så,
sen hade 2:orna äventyrspedagogik med dem nere vid Trollsjön
(väldigt mysigt var det där, speciellt i det vädret =))
Var o kollade lite...

Senare var K och jag (& svärföräldrarna) och tittade på hus,
det var väl rart och fint på sina ställen,
men en hel del att göra och det gick inte att växa i det
(dvs utöka familjen)
Efter det åkte vi till Landet och hämtade upp mina föräldrar,
vilka jag skulle köra till stationen (dem reser till Mallis)

Lördag: Började med frukost och körde ut till Landet och kollade film, AVP2.
Sen var jag på en slags anställningsintervju för personlig assistent,
(sommmarvikariat)
det gick nog bra, de skulle prata med två till, men det verkade positivt...
får vi se vad som händer där..

Efter det var det konfirmation på schemat,
Kimmys kusin och mat efter det,
vilket tog sin lilla tid, så vi blev lite senare än vad vi räknat med,
Vi fick åka därifrån lite tidigare, eftersom vi var bortbjudna.
Vi skulle ner till Lund och träffa Sara o Thin.
Dem bjöd på vildsvin och potatisgratäng,
himmelskt gott =)=)=)

Söndag: Då spelade vi lite monopol i Lund,
men jag tröttnar så snabbt på sådana spel, av nån anledning,
och både jag och Sara var lite trötta på det, så vi bestämde oss för att avluta det hela,
räknade ihop pengar och inteckningsvärde.
Jag vann! =) Hade något på 90.000, medan de andra hade runt 50.000.

Sen tog vi oss hem och jag åkte ut till Landet

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0