Helgen: Lördagen

Kom ju hem sent (eller tidigt, hur man nu ser på det =P) och kom inte i säng förrän vid 4,
ändå var man pigg som en lärka redan vid klockan 8, illa =P
Gjorde inte så värst mycket under dagen,
Sara och Thin kom vid 4-tiden =)
Dock fick jag inte min majsburk av Sara som hon sagt,
jag blev en aningen besviken =P
Jag fick en chokladask med belgisk choklad istället =)

Satt och snackade en massa ett tag,
Thin och Sara berättade lite om Thailand,
fan, jag vill oxå dit...

Sen hade vi tänkt att vi skulle äta tacos,
men det ville inte Kimmy,
han ville äta på M&S Thai eller Cats eller nåt sånt,
han kunde bjuda sa han,
sagt och gjort,
det blev Cats =)
Jag och Sara åt fläskfilé med potatisgratäng, jag med grönpepparsås och Sara med rödvinsky *mums*
Kimmy och Thin tog en varsin Big Taco Nachos
(vilken är känd för att i princip ingen orkar äta upp, för den är stor)
men Kimmy och Thin bestämde sig för att de skule äta upp den,
vilket de oxå gjorde =)

Träffade även syrran och Jeppe där,
de hade blivit förvisade från Landet eftersom mina päron skulle ha vuxenparty =P
De var med hem en stund innan de skulle på bio..

Vid 20 över 11 stack Thin och Sara igen,
men trevligt var det iaf.
Får vi se när vi kan komma mer nästa gång
blir lite mkt nu, som alltid på våren...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0