Fredagen

Vi körde en massa ärenden halva dagen,
bland annat så körde vi in till pmr,
för jag hade fått en faktura på något som jag inte skulle ha,
så vi ordnade med det,
fick även ett mess om att mitt "gamla" nummer kommer att flyttas den 26 maj,
alltså nästa måndag =)
Då slipper jag att byta nummer med andra ord
(även om detta tillfälliga jag har nu är väldigt enkelt (tom enklare än mitt riktiga))

Vi var hemom oxå en stund,
det är lite så att man saknar sitt hem faktiskt,
sen körde vi och tvättade Kimmys bil och fyllde på spolarvätska och sånt.
Efter det körde vi och handlade och sen höll vi fredag
(jag har ingen praktik på fredagar för då är det stängt)

Mitt i natten kom Frida och Jeppe hit...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0