Födelsedagen

Fyllde som bekant år igår,
hade bjudit hem föräldrar, syskon, F&F och svärföräldrarna på någon form av fika.
Hade, dagen till ära, tänkt prova en ny grej,
nämligen kladdkaksmuffins (hade nämligen tänkt göra kladdkaka från början) enligt Leilas recept,
det var mycket krångligare än mitt vanliga kladdkaksrecept, men det funkade iaf =)
Sedan hade jag oxå tänkt göra Rocky Road (oxå detta efter Leilas recept),
det gick bra, alltihop...

Muffinsen gick hem (hade en klick rädde och ett gélehallon på toppen),
pappa sa han ville ha det fler gånger och det var ju postivt =)

Iaf, mina presenter igår:
  • Två par silveröronhängen (runda) av Kimmy
  • Pengar av farmor och farfar
  • Pandoraarmaband med en berlock (en liten flicka =D) av Pappa och Britt
  • En ny mobil av mig själv =P
  • Ett egenhändigt sytt mobilfodral (passade precis till min nya lur) av Lillebror
  • Inget av Systeryster (som inte hade råd med något just nu, förståeligt)
  • En Kosta Boda ljuslykta i form av en dödskalle (syrran blev väääldigt avundsjuk),
  • En annorlunda form av grytunderlägg och
  • 3 st slags korgar i tyg som man kunde ha till diverse olika saker (väldigt praktiskt) av Mamma
  • Ett presentkort på H&M av Svärföräldrarna
Yepp.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0