Vad vet du om mig?

(Främst till dem som känner mig sen innan, förutsatt att det är någon av dem som läser,
men även dem som inte känner mig får svara om de vill...)

Då får vi se vad ni vet om mig!

(svara med hjälp av kommentarerna)


1. Vad heter jag?
2. Var möttes vi första gången?
3. Vad tror du mitt andranamn är?
4. Har jag några syskon?
5. Hur länge har du känt mig?
6. Hur väl känner du mig?
7. Dricker helst?
8. Äter helst?
9. Har jag varit berusad?
10. Tror jag på Gud?
11. När du såg mig, vad var ditt första intryck?
12. Vad är min hårfärg?
13. Ögonfärg?
14. Har du nånsin varit kär i mig?
15. Vad är min sämsta sida?
16. När är jag född?
17. Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig?
18. Vilken sorts musik lyssnar jag på?
19. Vad är min bästa sida?
20. Är jag blyg eller framåt?
21. Har jag några speciella talanger?
22. Skulle du kunna pussa mig?
23. Vilket är ditt bästa minne med mig?
24. Vilka tre ord beskriver mig bäst?
25. Vad är en av mina favoritsysselsättningar?
26. Vilket band gillar jag bäst?
27. Det roligaste jag har sagt till dig?
28. Skulle du kalla mig rolig?
29. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler?
30. Var kommer jag ifrån?
31. Hur många barn har jag?
32. Vem är mitt livs största kärlek?


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0