Sexparty

Var ju som sagt på sexparty i fredags,
det var väldigt skojsigt =)

Mindre skoj för Patrycja kanske (som var konstruktör eller vad det heter)
jag kunde ju allt redan och hade ju berättat om vissa av sakerna redan innan hon visat dem,
inte så snällt kanske,
tur att vi känner varandra sen innan =)

Förlåt Patrycja!


Lite tråkigt var att där inte fanns så mkt jag ville ha,
men jag köpte nåt iaf


Pojkarna var uppe hos oss och roade sig med Kimmys Wii
(Kimmy, Dennie och Saras bror Martin)
Sen hade de varit ute på Sharky's och på vägen dit kom några göteborgare som vill slåss,
men duktiga som våra pojkar är så gick de bara därifrån
(kanske inte hela sanningen, men palla läsa om allt det)

De kom hem sen lagom tills alla andra gått hem,
så då hade vi lite efterfest/eller mys eller nåt
jag och Kimmy kom inte hem föränn typ halv 4 eller nåt,
vi funderade faktiskt på att ta en taxi hem oxå,
undrar hur mkt det hade kostat?

Till saken hör att vi bor typ högst 50m från varandra

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0