Ekonomi, no more

Söndagen bara flög förbi, som vanligt,
konstigt nog lördagen oxå, var så sjukt trött så jag somnade jättetidigt,
hmm, konstigt det där...
Igår hände absolut ingenting,
det var rätt segt i största allmänhet så där..

Idag hade vi vår sista ekonomilektion, (YEEEES!)
med ett tillhörande prov, men det var inte så där jättesvårt,
så det tror jag att jag klarar.
Skönt vilket fall som helst, finns fan inget tradigare än ekonomi,
om man inte räknar med geografi med svettlärare i 9:an
och samhälle med en könsdiskriminerande, manlig lärare i gymnasiet...

Köpte lite sista grejor innan torsdag,
då bär det av mot Åre och Huså,
jag ska lära mig åka skidor, yeay,
och så lämnar jag sambon hemma ensam,
så han blir gräsänkling nu...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0