Tisdagens lista

Hann inte med en sådan här lista i tisdags, så jag gör den nu istället,
så den här listan är alltså för tisdagen.

Dagens händelse: Teater i Malmö på Intiman, "Livet kom så plötsligt"
Dagens höjdpunkt: Hilton-hissen samt Kattas & Floppens miner i massagestolarna =)
Dagens charmigaste: Fanns nog många sådana.
Dagens trevligaste
: Att umgås lite med tjejerna istället. Får lite Andy/Hilmer-overload ibland =P
Dagens underligaste
: Känslan av att jag satt i Höjdskräcken i Hilton-hissen
Dagens vill ha: massa saker på Lagerhaus och en massagefotölj
Dagens saknad:
Ingen nämnd, ingen glömd
Dagens tråkigaste: Att jag inte har några pengar för tillfället
Dagens roligaste: Vissa delar av pjäsen.
Dagens godis: Inget godis idag =) duktig jag är
Dagens pussar: Kimmy
Dagens kramar: Kimmy
Dagens citat: "Jag är bäst!... På bokföring..."
Dagens nyttigaste: Ja, inte var det maten iaf.. =P
Dagens läsning: "Sekter och hemliga sällskap i Sverige och världen"
Dagens dricka: Fanta Apelsin och vatten
Dagens köp: Handvärmare i form av ett hjärta på Lagerhaus
Dagens mat: En Subway Melt på Subway (kalkon, skinka och bacon)
Dagens kärlek: Min sambo
Dagens mående: Bra, bara en aning trött

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0