Tisdag

Tisdag idag,
tiden går ibland alldeles för snabbt,
speciellt helgerna,
det är rätt tradigt när man tänker efter...
Fast ibland är det bra att tiden går snabbt,
när man längtar efter något,
men ibland tar det en halv evighet det oxå;
Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge
som det ibland heter...
Aja, nu ska jag inte sitta här och leka filosof

Igår var vi "lediga" för att jaga sponsorer till Skånerock i höst,
men jag hade ingen som helst motivation till detta,
så det blev inget jagande för min del,
vi tar igen det en annan dag istället.

Hade seg ekonomi idag,
det är fan det tradigaste ämnet som finns,
tillochmed tradigare än matte med Arnost
och samhälle med Henrik,
då är det tradigt, vill jag lova!
Sen hade vi konflikthantering,
mycket bättre, det lär man sig mycket på.

Satte upp ett gäng tavlor i sovrummet idag oxå,
har inte satt upp något på väggarna i lägenheten än,
ganska tradigt faktiskt,
men nu så, nu börjar man komma igång lite... =)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0