Lite av helgen som gått

Var och åt middag hos Andreas i fredags.
Vi var först iväg och handlade in allt vi skulle ha till,
som inte redan fanns hemma,
sen när vi kom hem lagade jag och Kimmy maten och Andreas dukade.
Det kändes lite roligt,
han bjuder oss på middag, men vi lagar den,
fast det gjorde vi så gärna ändå, och det bara blev så...
Gott blev det iaf, som alltid.
Och det blev tacos, eller tortillas egentligen..

Sen satt vi och drack grogg och snackade skit som alltid...
A frågade om vi inte ville komma på lördagkväll också,
men vi hade redan fått ett erbjudande,
så vi fick säga nej.



I lördags fyllde min lillebror 11år,
Grattis till honom!
(Fan vad tiden går fort...)

Igår kom det underkylt regn, som frös iprincip direkt,
så Kimmy fick skrapa rutorna flera gånger igår.
Det räckte med att man hade varit inne och handlat lite så fick man skrapa rutorna,
störigt.

Körde hem till mina föräldrar,
för vi skulle hämta ett kvitto på en julklapp som vi behöver få bytad,
eftersom det fattas grejor till den.
Där var syrran och Tindra,
så vi satt och kollade på film med dem ett par timmar,
där blev vi också bjudna på middag,
men fick avböja eftersom vi redan hade blivit bortbjudna.
Det känns så dumt,
för alltid när man blivit bortbjuden så ska trettio andra också bjuda en.

Vi hade blivit hembjudna på plockemat hos mina svärföräldrar,
ännu mer tacos, goooott! =)
Satt där och kollade film och snackade,
bara vi fem (svärföräldrarna, lillebror, jag och Kimmy).

När vi sen körde därifrån hade regnet blivit till snö och blivit säkert 4,5 cm tjockt.
Tur att det inte var jag som körde hem =P



Idag har det inte hänt så mycket,
har försökt att få ordning på lite rester i skolan och plugga lite,
men det har inte gått så bra,
som alltid när man ska försöka plugga...
Aja.. det löser sig nog...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0