Söndag

Hade middag med mina föräldrar och svärföräldrarna igår,
bjöd på min version av pastagratäng,
kom hem lite senare än beräknat från Lund så jag fick stressa lite,
men det var ingen större fara,
Kimmy hade förberett lite för mig,
kokat makaroner och ställt fram allting så att det var framme så det var bara att sätta igång..
Det var första gången mina föräldrar såg den nya lägenheten,
det är faktiskt lite illa, med tanke på att vi bott här sen 1 september förra året...

Idag har det inte hänt så mycket,
mest slappat och så,
har kollat på Hata Göteborg,
har inte sett den än...

Imorgon blir det tvätt, sponsorjakt och studiebesök i Malmö.
Hmm.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0