Snart fredag =)

Torsdag idag,
och vi hade bild och skapande i skolan.
På bilden gjorde vi saker av lera som vi senare ska glasera och bränna ute i gasolbrännare,
mycket, mycket fint kommer det att bli, tror jag.
Jag gjorde två olika, ett fat och en form av skål,
får se hur det blir sen, när de blivit brända.

På dramat skulle vi delas in i grupper och göra om en gammal saga
som vi sen ska spela upp på scen och framför kamera.
Jag och Patricia var i samma grupp, ja, och Stuart oxå,
men han var typ sjuk så han var inte med o planerade,
men det blir nog bra ändå. Så jävla bra är vår saga! =)

Sen hade vi överlämning av Skånerock, där 2:orna lämnade över pärmen
ch berättade lite hur vissa saker hade gått och så, lämnade lite tips och annat.
Jag fick veta min mentor också, så jag ska ringa henne imon..

Har fått ännu mer vårkänsla idag,
solen var framme och värmde mina kinder,
det kändes som att det mer är mars än februari.
Jag vill ha vår nu!


Dagens låt: Armand van Helden - I want your soul

image102


















Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0