Ny månad, nya tag

Den 1 februari idag,
jag och Kimmy har varit tillsammans i exakt ♥ 3 år och 2 månader ♥ idag för övrigt,
guuuud vad läääänge ;) =P

Var i Tyringe hos Lourina och Daniel igår,
började snöa som fan när vi körde dit,
massa snö när vi körde hem igen,
fast bara där, det hade ju nästan smält bort när vi kom till stan.
Kimmy undrade om vi skulle köra dit en sväng,
(jag har inte sett hur dem har det riktigt heller)
så vi köpte mat på Ivars Kiosk (fish n' chips, mums)
och sen körde vi dit och käkade med dem,
Andreas o Johanna med sina tvillingar var oxå där,
de var såå söta, och såå små (bara tre månader).
Jag fick faktiskt hålla i en av pojkarna =),
han var så snäll och gnällde inte eller nånting
(det tycker jag är bra, för det känns så jobbigt om de börjar gallskrika när man håller dem,
man känner sig som värsta häxan eller nåt)
Nej, han bara låg där och tittade på mig, och log lite grann,
sen pratade han lite med mig oxå.. och nös en massa gånger, sådär småbarnsgulligt.
Naaaaw, så söt, så söt!
Nja, man blev faktiskt lite sugen där ibland,
men nej, det får allt vänta ett litet tag till iaf...

I morgon åker vi ner till Lund, jag, Kimmy, Johanna och Frida,
ska kalasa lite med Sara och Thin =) och nån arbetskamrat till Thin
Ska bli så kul, så kul!

image86

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0