Nu är det helg =)

Har varit en tradig dag ute idag,
bara en massa grått och dimma, trist..
Hade en väldigt intressant sociologisk pedagogik-lektion idag,
vi skulle komma dit klädda i ett slags budskap,
men eftersom jag inte har så mycket i min garderob,
så hade jag budskapet; "What you see, is what you get!"
Fast det blev väl kanske inte riktigt så, aja...
Alla hade jättebra budskap och alla hade tolkat uppgiften olika, vilket ju var bra..
Det var intressant o se...

Imorgon ska jag åka till Lund och leka med Sara ♥ =).
Ska bli skoj, som alltid,
får vi se vad vi hittar på för galenskaper den här gången =P

Senare på kvällen blir det middag för mina och Kimmys föräldrar,
samt Frida och eventuellt Eddie,
ska bli trevligt, först middagen vi bjuder våra föräldrar på sen vi flyttat hemifrån
och det var ett tag sen, snart 1½ år sedan faktiskt...

Söndag händer det nog inte särskilt mycket,
inte ikväll heller för den delen,
mer än att ta det lugnt, mysa framför TV.n och se nån bra film...

image104

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0