I Lund

Just nu sitter jag nere i Lund hos Sara och har lite qualiytime =)
Lika trevligt som alltid
Sara undrar om jag skulle skriva att hon sitter på stolen och vickar på tårna samtidigt som hon äter godis,
och det gjorde jag ju nu, så då har jag ju skrivit det. Haha, lite allmänt flum där..

Fint väder är det oxå idag,
solen skiner, fåglarna kvittrar och fler och fler vårblommor poppar upp här och där...

Jag vill tatuera mig, på tal om ingenting,
problemet är bara att jag inte vet vad jag ska ha för motiv,
någon som har ett bra förslag?
Det är så svårt o bara komma på något så där,
jag vill ju kunna stå för det oxå,
hade jag kunnat rita snyggt själv hade jag ju gjort en egen,
men men, nu går ju inte det...



Middag med päron och svärpäron ikväll,
ska bjuda på min egen pastagratäng, mums =9


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0