Alla hjärtans dag

Alla ♥ dag idag =)
Vi firar inte det här hemma,
eftersom det är en så kommersiell dag,
och att det är mycket bättre om man kommer med till exempel blommor en helt vanlig dag.
Det känns liksom lite mer äkta då,
än att man ger en sak bara för att det är Alla hjärtans dag,
det finns liksom 365 dagar (366 i år) på året och så kan man bara visa att man älskar varandra en enda dag...

Aja, fast det är ändå en lite mysig stämning över dagen,
fick en kram av Andy och Johan imorse =) Gulliga dom är!
Sen fick vi choklad av Nille, så söt är han! =)

Imorse var det frost på marken och det var mkt ljusare än igår
(vi är visserligen på väg mot ljusare tider, men ändå)
Himlen var alldeles klar och jag visste att det skulle bli en fin och solig dag,
vilket det ju också blev...


Hade drama och bild idag,
fortsatte på våra pjäser, vi avslutade vår, ska bara renskriva den,
så bra är den, hehe..
På bilden så redovisade vi våra plakat som vi gjorde för några veckor sen,
på min hade jag texten; "Sometimes I get so weird, I even freak myself out"
som jag skrivit med hjälp av utklippta bokstäver, i olika storlekar, nyanser och typsnitt
och satt dem lite sådär ojämnt.
Till detta hade jag sedan en bild på en kvinna med allt utbytt, öron, hals, olika ögon, näsa och tre munnar faktiskt,
helt weird är den, men jag är nöjd med den.
Vi skulle först titta på varandras plakat och berätta hur vi tolkade dem, sen skulle en grupp liksom recensera den och efter det fick gruppen som gjort plakatet förklara vad de menade, väldigt intressant faktiskt.
Jag hade fått fram mitt budskap väldigt bra faktiskt,
ingen som missförstod eller någonting =)

Nej, nu kom min älskling hem,
han har köpt ett Wii, får se om jag tycker det är roligt =)



image105

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0