Sandys önskelista =)

Eftersom det är julafton imon,
så tänkte jag lista vad jag önskat mig i år,
bara för att se om jag får allt det jag önskat mig,
vilket jag har fått de senaste tre åren
*jag har varit väldigt snäll ;)*

Men jag hade inte så mkt på önskelistan i år,
dock var det en aning dyrare saker än övriga år, men iaf:
  • en Soda Stream (av mamma)
  • en juicepress (som kan pressa både frukt och grönsaker) (av Farmor & Farfar)
  • Vänner-boxen (av mamma)
  • berlock till mitt Pandoraarmband (av Pappa & Britt)
Av övriga, såsom Kate & Björn, syrran och Sara har jag inte önskat mig något...
Sen har jag önskat mig en laptop av Kimmy, men det vet vi alla att jag inte får =/,
synd, för det är jag i ett väldigt stort behov av...
men det är som förra året, då önskade jag mig en iPod,
lite sådär inofficiellt, men då fick jag ingen sån heller *suck*
Aja, det löser sig nog...


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0