Snart vildmarken

Ska upp till Jämtland på söndag,
ska ha sommarfjällutbildning i vildmarken =P
Ska ut o köpa mat och dylikt idag,
sna snackade ihop mig med Patricia igår,
som är min tältbuddy,
Skulle ha tränat lite i sommar, men det har inte blivit så,
så jag kommer och dö där uppe på fjället,
jag och ett gäng till som inte rört på sig så mkt!
Haha, aja, sånt som händer...

Lämna ett avtryck
Postat av: Marie

Idag är det 080808! Nu undrar jag vad du gjorde 8 minuter över 8 denna morgon?

Skriv i mitt kommentarsfält så gör jag ett inlägg om vad ni bloggare haft för er med länk till din blogg om du lämnar url!

Som en kul grej!



www.mumari.se/2008/august/vad-gjorde-du-kl-0808.aspx

2008-08-08 @ 09:57:15
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0