Back again =)

Okej, nu är jag tillbaka igen,
efter en sisådär 2 månaders lång paus,
i ärlighetens namn har jag faktiskt inte orkat blogga nånting,
och det har väl inte hänt så mkt heller egentligen..
Mer än det som redan hänt så vill säga...

Okej, var var vi sist...
Javisst ja, datorn kraschade
Vi fick iaf, långt om länge, en ny dator,
(eller rättare sagt, K köpte en ny dator)
för den andra ville inte funka längre.
Den var helt enkelt utbränd...

Den 2 juni hade vi utspark för tvåorna,
med maskeradtema, grillning och diverse lekar.
Det var skoj, och jag tror tillochmed att alla,
utom kanske en, tvåorna var utklädda,
och största delan av vår (dock inte jag, av nån anledning) klass.
Prisca (och lite jagm =)) agerade sminköser åt två av grabbarna,
som ju så klart var utklädda till tanter/kvinnor (vilket fler var)
Vad är det med killar och maskerader,
varför ska de alltid klä ut sig till kvinnor?

Den 4 juni hade vi sen fondutdelning och avslutningsmiddag för tvårorna
(med FLU 1 + 2 och lärarna)
Det var också trevligt. Och gott =)
Sen har de som tradition på skolan att ettorna håller tal för tvåorna och tvärtom.
Jag tog då på mig detta att framför vårt tal till tvåorna,
jag var faktiskt lite nervös, men ska jag vara ärlig så får jag en liten kick av det,
mår bra av att stå på scen. Det gick bra iaf =)
Och några mina snälla klasskompisar satt och var nervösa för mig,
så gulligt av dem =)

Den 5 juni tog syrran studenten,
det betyder då att det var två år sedan jag gjorde samma sak,
f*n vad tiden går snabbt!
Det var också trevligt, träffade släktngar man träffar sällan
Sen gick syrran på balen den 8 juni,
då var vi så klart där och fotade =)

Den 10 juni hade vi i FLU 1 vår guidetur för hela skolan,
jag guidade med Nille, vilket jag tyckte fungerade alldeles utmärkt
Allting funkade som det skulle och så, iaf för vår del,
och vi verkar ha fått bra respons för det,
vilket känns skönt =)

Den 13:e tog min kusin studenten och där var jag också med,
vilket också var trevligt=)
Sen var det midsommar, då Sara oxå fyllde 22,
det var också skoj, som vanligt,
lärde känna lite nytt folk oxå, vilket alltid är trevligt =)
Sen passade jag mammas hus och såg till att lillebror, katter och fiskar fick mat...

Sen har jag varit någon runda nere i Lund och två vändor på bio,
såg Sex in the City och Mamma Mia!
och några vändor på några av Skånes marknader...
Annars har det inte hänt mer den här sommaren...

O javisst ja, jag svimmade härom veckan oxå,
ingen kul upplevelse,
eftersom det var vid beställningsdisken på Max,
men jaja, sånt som händer ibland...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0