Tjejsnack v. 15

Veckans frågor från Tjejsnack;

Vecka 15/08

Tro

Tror du på en högre makt/gud? Vad?
Jag tror inte på Gud. Jag tror på att det finns något, men inte Gud.
Tror du på livet efter döden?
Hmm, jag vet faktiskt inte riktigt. Jag tror inte på himmel och helvete iaf.
Tror du på spöken/andar?
Japp, det spökar ju i mina föräldrars hus. Har råkat ut för saker som inte kan förklaras med något annat logikst att det just skulle kunna vara något övernaturligt.
Tror du på reinkarnation?
Hmm, ibland, ibland inte, är lite kluven på den punkten, men varför inte liksom.
Tror du på mänskligheten?
Hmm, om vi vaknar upp och inser att vår planet håller på att dö!


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0