Sminkmodell

Satt sminkmodell för Sara igår,
hon är säljkonsulent åt Oriflame och de får sådana här "kurser" i att lägga smink
(så att man kan ha visningar och sådant)

Jag hade hur mycket som helst i ansiktet,
massa rengöring och krämer,
sen fick jag ha läppstift, och det är jag inte så van vid,
Sara var duktig, hon kollade vilka färger som skulle kunna pssa mig och så,
eftersom jag är väldigt ljus så kan jag inte ha vad som helt..

Jättefint blev det iaf =)

Lämna ett avtryck
Postat av: Sara

Japp! Du va en duktig modell :D Å kul hade vi med :D

2008-04-17 @ 20:45:54
Postat av: Sandra

Svar:
Til Sara: Tack så mycket =) Jajamänsan det hade vi, behövs jag fler gånger är det bara att säga till! =D

2008-04-18 @ 11:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0