Någon form av lista

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
//... "Jaha", sa han medan handen omedvetet sökte sig till.. //
Boken är: Vince & Joy av Lisa Jewell

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Massa luft

3. Vad var det senast du såg på tv?
Någonting igår, kommer inte ihåg vad

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?

13.25 *kollar* Jag hade rätt! =)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Musik; Running up that hill med Placebo

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Innan idag, en sväng på balkongen

7. Vad hittade du på innan du började svara på den här frågorna?
Inte mycket, satt framför datorn, som vanligt

8. Vad har du på dej?
Linne och joggingbyxor

9. Drömde du något i natt? I så fall vad?
Kommer inte ihåg

10. När skrattade du senast?
Innan idag, åt någon rolig sketch

11. Vad finns i rummet där du är nu?
Skrivbord, dator, skrivare, kontorsgrejor, hemtelefon, bokhylla med böcker, fotölj och en säng (extrasängen)

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Inte vad jag kan komma ihåg..

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Hmm

14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Surf's Up

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En ny mobil, för det behöver jag, eftersom min gamla inte funkar, ett hus, en resa och sen hade jag nog inte gjort mycket mer, vad jag kan komma ihåg...

16. Berätta något om dej själv som folk inte känner till.
Ojdå *funderar*
Kommer inte på något, tradig som jag är

17. Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Hmm, finns för mkt jag vill göra något åt och alla lika viktiga, så jag kan inte välja bara en sak

18. Tycker du om att dansa?
Hmm, nej, inte när folk ser på iaf

19. George Bush?
Bush - Usch!

20-21 Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Pojke: (Har inte så många där) Zandor
Flicka: (Har jag desto fler) Ayla, Minya, Engla mfl

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jajamän

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Tror inte på Gud

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0