Mongolian BBQ

Lördag igår och jag passade på att ha lite QT med min mamma,
åkte in och snackade lite, och så gjorde jag lite smycken,
för det har jag velat göra ett tag nu, det blev ett par örhängen och början till en ring,
mkt fina blev dem... =)

Lyssnade på Journey, är helt förälskad i deras Don't stop believin',
det är därför jag har den som dagens låt idag =)

För övrigt så fyllde Eddie, sambons lillebror, 18 igår,
vilket firades med en middag på RoseGarden,
med föräldrar, bror och flickvänner..
Åt den mongoliska barbequen, mkt god var den! =)
Hade jag gärna käkat igen,
bara det att man blev sjukt mätt,
jag åt bara en omgång, jag tyckte det räckte...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0