En sorts lista

Hur bor du: I en lägenhet på tre rum på översta våningen, dvs plan 3
Hur och vart vill du bo i framtiden: Trivs bra här, men jag vill nog flytta till hus lite senare
Brukar du komma i tid: Ja, till 99,9 %
Vad hade du i din mun senast: Ks tunga
Har du bra kondition: Nope
Hur lång är du: 181 cm
Hur känner du dig just nu: Uttråkad, hungrig
Hur upplever du dig själv som person: Traggig
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Kan du laga mat: Ja
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag läser till fritidsledare på folkhögskola
Vad har du på dig: Linne och joggingbyxor
Har du någon fobi: Ja, för spindlar, myror och ormar (fast jag är väldigt fascinerad av det sistnämnda)
Hade du en bra kväll igår: Jajamän, åt gott och hade trevligt sällskap
Vilket är ditt senaste inköp: Kommer inte ihåg, mat tror jag
Din favoritdryck på morgonen: Juice eller O'boy
Projekt just nu:
Försöka bli av med mina överflödskilon
Vilken tid gick du upp idag: Vid åttasnåret
Kan du tänka dig att göra skönhetsoperationer i framtiden: Ja
Var fick du dina senaste pengar ifrån: CSN
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Kommer inte ihåg
Senaste alkoholintag: En halv cider (delade med Emma) igår
Har du haft mörkt hår: Ja, det kan man väl säga
Är du morgonpigg: Nja, det beror nog på
Vem snackade du med senast: Kimmy
Stjärntecken: Oxen
Varm favoritdricka: O'boy
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider, eller något utblandat med läsk
Snällast denna vecka: Vet inte
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet inte, gör väl dumma saker hela tiden
Saknar du någon nu: Ja
Hur ofta loggar du in på Lunarstorm: Vet inte
Gillar du dokumentärer: Ja
Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska samt lite tyska och ännu mindre spanska
När fikade du senast:
Längesen
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Allt möjligt, beroende på vilken period i månaden det är =P
Jag får ont i magen: När jag mår dåligt
Senast sedda filmen: Walk the line

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0