En lista

Har du pojkvän/flickvän? Japp, sambo tillochmed =)
Är du kär? Jadå
Hur tidigt stiger du upp? Brukar bli mellan 6.20 och 6.30 i veckan, om jag inte är ledig, då går jag upp när jag vaknar, vilket kan bli allt mellan 6.00 och 10.00
Vem/vilka vet mest om dig? Min syster tror jag faktiskt, och möjligtvis Sara
Gillar du att slåss? Nja...
Vad ska du göra ikväll? Plugga lite till psykologin på onsdag
När var du senast full? Ha, det kommer jag inte ihåg, någon gång i januari tror jag
Har du utländska föräldrar? Nej
Var har du ont? Ingenstans just nu
Är du bra på att måla? Hmm, jag vet inte, det beror nog på
Vem kramade du senast? Johan
Vad längtar du till? Maj! =)
Vad heter dina husdjur? Kokos och Russin (mammas katter) och Loppan (min katt hos svärföräldrarna)
Har du körkort? Jajamänsan! =)
Favoritgodis? Massa olika
Morgon- eller nattmänniska? Det är nog lite olika beroende på situation
Sparare eller slösare? Det är samma som ovan
Har du några homosexuella vänner? Njaej, inte vad jag vet, däremot bisexuella
Bio eller promenad? Båda, med rätt person
Är du kittlig? Det beror på var man kittlar
Rädd för insekter? Om det är myror och spindlar, fast spindlar räknas ju inte som insekter
Anser du att du är stark? Nej, inte särskilt


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0