Bra grannar

Tidigare idag,
närmare bestämt vid 12-snåret ringde en granne upp och frågade om jag hade satt upp mig på tvätt-tid idag,
och om jag skulle ha den
ja, det hade jag ju, och ja, det skulle jag,
han sa att tvättmaskinerna var lediga, men att han hade lite tvätt kvar i tumlaren,
jag som nu började bli en aning förvirrad, eftersom jag hade för mig att jag hade tiden kl. 17,
frågade om han menade att jag satt på 12-tiden,
ja, det gjorde jag, och jag sa det att jag trodde jag hade satt upp mig på 17,
där var ledigt sa han, så han kunde sätta sin blipp där så att ingen skulle ta den,
naaaw, så snällt,
Det vore snällt sa jag och sa att då fick han ta resten av "min" tid ända fram till 17..

Det finns bra grannar oxå =)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0