April, april

Ny månad, nya möjligheter...
Som de flesta vet är det 1 april idag,
dvs den dagen på året då det ljugs till höger och vänster
Har inte lurat någon idag (kommer inte på något bra att luras om),
eller iaf än så länge..
Och så vitt jag vet, har jag inte blivit lurad själv heller..
Är ju inte riktigt som på lågstadiet när alla spang omkring och sa att man skulle se upp för de flygande rosa elefanterna =P
(fast jag gick faktiskt aldrig på det, jag menar hur stor är chansen att man ska kunna se en elefant i Sverige (som inte är på Zoo) och som dessutom flyger och är rosa!?)

Annan onödig fakta, men som jag bara känner att jag måste dela med mig av är att
Kimmy och jag har varit Vi i 3 år och 4 månader idag ♥
och om en månad och en dag, dvs 2 maj,
blir jag officiellt myndig i övriga världen, dvs 21 år =D

A och jag hade ett samtal på väg till och på tåget hem från skolan idag,
jag tror nog det var första gången jag hade den sortens samtal med en killkompis,
jag har haft det innan, men bara med tjejkompisar,
det kändes lite annorlunda, men inte dåligt annorlunda, utan mer bra annorlunda...


Grattis till Sarabaras mamma, som fyller år idag!


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0