Ännu mera vår =)

Solen skiner som bara den och det är hela 12 grader ute,
härligt =)

Det enda jag oroar mig för är att jag ska åka på en allergisk reaktion när björkarna slår ut på riktigt,
jag fick det förrförra året, men inte i fjol,
får hoppas på det bästa, det är minsann inte alls roligt,
ögonen blir helt röda och rinniga och man ser ut som en annan zombie,
fast utan de gula irisarna,
det är så illa att man får ha solglasögon på sig inomhus,
och TV är knappt att tänka på,
det anstränger ögonen allt för mycket,
sen har man det så här ett par omgångar,
oerhört jobbigt!

Aja, peppar, peppar, ta i trä,
får hoppas att jag slipper detta i år oxå =)

Lämna ett avtryck
Postat av: Evelina

Ha en bra måndag!

2008-04-21 @ 12:30:36
URL: http://www.evelinassida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0