48 frågor

1. Var hittade du den här listan? Någonstans på nätet.
2. Var är dina föräldrar födda? Här.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Jag installerade om Windows Media Player.
4. Vilken är din favoritrestaurang? Vet inte riktigt, men jag gillar Cats.
5. När badade du i en pool senast? Hmm, det var nog i januari, när vi hade sista simlärarassistentutbildningenlektionen.
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Japp, när jag läste teaterkursen på gymnasiet, samt i mellanstadiet någon gång.
7. Hur många barn vill du ha? Två eller tre.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Sånt där de skriker så högt att man inte hör alls vad de sjunger (läs: skriker)
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Japp
10. Vad har du för TV-kanaler? Basutbudet man får när man bor i hyresrätt
11. Har du åkt moped någon gång? Ja, en gång tror jag
12. Har du busringt någon gång? Ett antal gånger ja...
13. Har du fått felparkeringsböter? Nej, men sambon har.
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Ja, jag tror jag skulle kunna göra det.
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Spanien
16. Har du en egen trädgård? Nej.
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Vet inte riktigt.
18. Kan du alla orden i nationalsången? Nej, vill bara sjunga det dem sjunger i "Skåneresan".
19. Badkar eller duschkabin? Båda, men vi har badkar hemma. Duschkabin är en aning tryggare
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? För många
21. Favoritpizza? Africana, Capricciosa eller Venedigs Kebabpizza.
22. Chips eller popcorn?
Beror på humör.
23. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Eeh, va!?
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej.
26. Apelsin- eller äppeljuice? Båda, beroende på vilken jag är sugen på.
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Mina svärföräldrar, sambon, svågern och hans flickvän. På Kimakrog, käkade mongolisk BBQ.
28. Favoritchoklad? Marabou, sen varierar smakerna.
29. När röstade du senast? Jag telefonröstade i Idol 07, annars röstade jag senast det var riksdagsval.
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej, men diplom istället, fick iaf stå på prispallen. =)
32. Är du bra på matlagning? Det beror på vem man frågar.
33. Klarar du att tanka själv? Vet inte, har inte gjort det ännu...
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej.
35. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola.
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej, bara arbetsbyxor.
37. Vad var det senaste du handlade? Glass
38. Har du kräkts offentligt? Nja, vet inte om jag kan kalla det offentligt...
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Hmm, har nog redan hittat den sanna kärleken, så det får väl bli mångmiljardär
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? O ja!
41. Har du ringt något betalnummer? Telefonröstning.
42. Kan man vara vän med sitt ex? Det tror jag alldeles säkert att man kan, om båda är med på det.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Kimmys morfar, för typ 1½ år sedan.
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Tror det...
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Hmm, har för mig att det är: "Ja, hallå... (liten paus, så att många tror att jag finns där på riktigt) Jag kan inte svara just nu, som du kanske märker, men lämna gärna nummer efter tonen så hör jag av mig så fort jag kan" eller något i den stilen... Har haft den sen jag var typ 15, pallar inte ändra den =P
46. Vad har du i din väska? Jadu, plånbok, buss/tågkort, nycklar, mobil, mp3, spegel, nagelfil, tamponger (mkt viktigt!), värktabletter (lika viktigt!), penna och sen brukar resten variera.
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Nej, tror inte det. Kysser sambon godnatt gör jag iaf...
48. Vad är du tacksam för idag? Att vi är "lediga" från skolan och att solen skiner =)


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0