40 frågor och svar

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången?
Nej.

2. Har du sett din bästa vän gråta?

Ja, ett par gånger.

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Kommer inte ihåg.

4. Vad åt du senast?

Vetekaka

5. Har du fått någon komplimang idag?
Ja.

6. Har du varit med i en rättegång?
Nej.

7. Är du polare med grannarna?
Nää. Bara dem i husen bredvid, eftersom det är gamla skolkompisar.

8. Vilka språk pratar din mamma?

Svenska, engelska, lite franska och lite spanska.

9. Vilka länder har du bott i?

Sverige.

10. Senaste piercingen?
I naveln.

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Ett par dagar sedan.

12. Gay?
Nej.

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?

Har spytt en gång, men det var för att jag blndat en massa, inte bra. Inte bra alls.

14. Har du äggat någon?
Nej.

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej.

16 finns inte.
Nehej...

17. Har du varit på stranden?
Ja.

18. Har du haft en stalker?
Nej.

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
PH, Niclas, Håkan, Andreas och Karin. Det var nog alla.

20. Hur bra är din syn?
Ganska dålig, ser inte så bra utan linser.

21. Har du varit på ett party?
Ja.

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Aldrig i livet!!!

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Hmm, han är för ung (11år).

24. Har du varit utomlands?
Ja.

25. Har du sett din bästa vän naken?
Ja.

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Jag har bara varit på två bröllop, och jag minns inte så mkt av det första så det får väl bli det andra då...

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?

Antagligen...

28. Var är dina syskon just nu?
Det vet jag inte, men antagligen i skolan

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Minns inte.

30. Vem ringde dig senast?
Kimmy

31. Vilken tid gick du upp imorse?
Ledig idag, så jag gick upp vid 8.

32. Vad ska du göra i helgen?
Jag fyller år på fredag, så vi ska fira mig. Sen på lördagen kommer Sarabara och Thinpelin och firar mig =)

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Hej gumman! Allt bra med dig?

34. När var du riktigt sjuk senast?
Vet inte.

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?

Hmm, minns inte.

36. Vad finns i din bakficka?
Har inga fickor.

37. Har du färglinser?

Nej, men vanliga linser.

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?

Sov.

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Trycker på snoozeknappen!

40. Vad ska du göra efter det här?

Göra något vettigt.

Lämna ett avtryck
Postat av: Anton (den blondaste av dom alla)

Tröttnat på din nuvarande Header, eller är du sugen på en helt ny? Nu har du äntligen din chans! Tävla gärna om en snygg vårinspirerad header på min blogg!

2008-04-29 @ 13:54:41
URL: http://indiesponge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0