Någon form av lista

För tio år sedan

  • Var jag 10 år
  • Gick jag i 3A på Tollarps skola
  • Funderade jag på att flytta hem till min pappa istället

För fem år sedan

  • Var jag 15 år
  • Gick jag i 9A på Hästveda skola
  • Träffade min pappa sin fru

För tre år sedan

  • Var jag 17 år
  • Träffade jag Kimmy
  • Gick jag andra året på Barn- och fritid

För ett år sedan

  • Hade jag flyttat hemifrån
  • Var jag förlovad med pojkvännen sedan 1½ år tillbaka
  • Jobbade jag som elevassistent på en waldorfskola

För en månad sedan

  • Kom vi tillbaka till skolan efter praktiken
  • Firade jag och Kimmy 3 år
  • Snöade det i Eslöv

För en vecka sedan

  • Hade jag min första jullovsdag
  • Slappade jag hela dagen
  • Längtade jag till julafton

Igår

  • Var jag på middag hos mina svärfäräldrar
  • Sov jag länge
  • Skrattade jag mycket

Idag

  • Har jag varit på Ivö
  • Bloggar jag
  • Är jag ensam hemma för tillfället

I morgon

  • Ska jag tvätta, tror jag
  • Ska jag placera ut alla mina julklappar
  • Måste jag plugga lite

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0