Lördagen

Igår var vi ju som jag sa igår, på Markan och kollade på Cassus,
där sångaren är min klasskompis =)
Jag, Andy, Jonty och Lasse hade blivit uppsatta på en betallista,
så vi behövde bara betala 80kr av 140kr, det var ganska gött, för då sparade man lite pengar =)
det är ju alltid bra såhär i jultider
Dom var jättebra, så jävla coolt att Johan är min klasskompis =)

Sen gick vi vidare hem till Andy och var där ett tag,
sen vidare till Biljardkompaniet, satt där ett litet tag,
sen skulle vi gå vidare, antingen till Kingan eller Elvira,
men syrran och Jeppe hade inte pengar och var trötta så de stack hem..

Vi hamnade på Elvira till slut, fastän jag inte var särskilt pigg på det,
tycker ju inte alls om att dansa, vilket Andy o Jonty gör...
Fick en jobbig ångestkänsla i bröstet, inte alls kul,
Kände mig helt malplacerad, och kom fram till att jag nog har växt ifrån Björket lite
Sen var där nåt äckel som frågade mig två gånger om jag ville dansa,
fastän jag dissade honom ganska hårt redan första gången, jävla pucko till att inte fatta vinken

Pojkarna blev lite på lyset,
jag blev så onykter man kan bli på en 33cl 4,5 päroncider... alltså i princip inte alls
Men sen å andra sidan behöver man inte alkohol för att ha kul och jag hade kul vilket fall som =)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0