Julstök

Just nu håller Kimmy på att griljera vår julskinka,
som han oxå har kokt själv
(i hans familj är det männen som gör skinkan,
så det är därför jag inte gör det)
Sen har han gjort tonfiskröra, mums =)
Och igår gjorde han knäck,
det blev perfekt! =)

Sen var vi hos mamma
och öppnade julklapparna som vi fick av henne
(det är faktiskt lilljulafton, så det får man det)
Det blev ingen utdelning, men ändå...
Jag fick nog allt jag hade önskat mig i år,
massa, massa, massa prylar
Jag har varit snäll det här året...
... eller så är jag bara väldigt bortskämd...

image24

Jag köpte "julklappen" till Julklappsleken oxå,
det fick bli en ask med Aladdinhjärtan



Sen är det ju oxå fjärde advent idag.
Det fjärde och sista ljuset ska tändas.

image25



Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0