Julafton '07

Idag är det äntligen julafton!

Om 2½ timme ungefär bär det av till Attarp,
där jag firar julen i år,
jag och K firar separat,
så han firar hemma hos sina föräldrar
och jag hos mina,
men vi sover hemma sen...

Det blir inget traditionellt julbord,
utan vi kör en lite mer amerikaniserad jul
med kalkon istället för skinka,
av den enkla anledningen att de i min familj äter julbord alla andra dagar ändå

På tal om julskinka,
så blev Kimmys julskinka jättegod,
han är duktig, min sambo,
och det på bara första försöket!

Öppnade våra julklappar till varandra i morse,
fick en sak som jag faktiskt hade tänkt önska mig nästa år,
men nu behövs ju inte det =P


Jag önskar er alla en riktigt God Jul!


image28

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0