Jag har-listan

Eftersom i princip alla andra har den så...

Jag har...
(x) snott den här listan
(x) rökt en cigarett. Usch, ja.
( ) rökt en cigarr. Nej, fy! Luktar ju askkopp, smakar säkert likadant oxå
( ) rökt någon annan form av substans. Andats in rök från det, omedvetet dock.
(x) varit full
( ) varit hög
( ) varit drogberoende
( ) hånglat med någon av samma kön
(x) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
( ) varit på dejt där ingen av er visste att ni varit på en
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
(/) fått sparken. Blivit uppsagd däremot.
(/) varit i knytnävsslagsmål. Nej, men catfight.
(x) rymt hemifrån, men aldrig längre än till något annans hem
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) åkt polisbil
(/) varit i förhör. Lämnat vittnesmål
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat. Många gånger, speciellt från gympalektionerna i lågstadiet. Hata idrott!
( ) skolkat för att ni var kär i er lärare
( ) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö
( ) varit kär i en av mina internetkompisar
( ) varit i Kanada
( ) varit i Mexiko
( ) varit i Indien
(x) flygit
( ) spytt i en bar
( ) sett en del av mig själv brinna
(x) nästan råkat bränna ner hyreshuset ni bodde i. Råkade sätta fyr på en papperskorg på balkongen en gång...
(x) ätit sushi. Någon form av vegetarisk sushi.
( ) varit i ett våldsamt förhållande
( ) åkt snowboard. Skulle vilja prova.
( ) crowdsurfat under en konsert
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) tror att personen ifråga kommer läsa denna lista
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt uppklädd
( ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
( ) gömt mig i en lövhög
(x) hoppat i en lövhög
( ) åkt släde
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) hittat på egna spelregler och kommit undan med det
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet. Gjorde det på jobbet en gång, i typ 2 minuter.
( ) använt ett falskt id. Känns väldigt fjortis...
(x) tittat på en solnedgång
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(x) varit med om en orkan. Hallå, Gudrun... och Per
(x) varit med i en jordbävning. Var ett litet skalv här nere för något år sedan, var med om det, men kände det inte
( ) tagit hand om ett rådjur eller en get
( ) blivit rånad
(x) rört en orm. Mmm, faktiskt...
(x) sovit under stjärnorna
(x) gjort annat under stjärnorna. hehe
(x) blivit kittlad
(x) blivit kittlad, och fått panik
(x) blivit missförstådd
( ) klappat en delfin. Vill, jag vill!
(x) vunnit en tävling
( ) blivit avstängd från skolan
(x) varit i en bilolycka. Inget allvarligt
(x) haft kramp
( ) dansat i månljus
( ) byggt en kärra
(x) pratat i telefon i mer än sex timmar
(x) burit en svart klänning
(x) känt mig som en utstött
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
( ) tagit med keso eller annat underligt som färdkost på väg mot festen
(x) hatat mitt utseende
( ) varit vittne till ett brott
( ) varit vittne till ett brott, men aldrig behövt vittna
(x) ifrågasatt mitt hjärta. Många gånger...
( ) varit besatt av post-it lappar
( ) varit besatt av att samla på konstiga saker såsom vykort, till dig, till andra, till vem som helst
( ) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
( ) varit smärtsamt medveten om att leran inte bara bestod av vatten och jord
(x) varit vilse, men ändå varit hemma
(x) varit på andra sidan landet. Bor i Skåne, har varit både på västkusten och på östkusten. Alltså, på andra sidan landet.
(x) simmat i havet
(x) känt som om jag håller på att dö. Säger bara två ord. Astma. Anfall.
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
(x) sjungit karaoke. Singstar äger!
( ) sjungit vid tillfällen där sång inte alls passar sig, och gjort bort mig
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) fångat en hel snöboll med ansiktet
( ) dansat i regnet
(x) kysst någon i regnet. Mycket mysigt, klart rekomenderat...
( ) skrivit ett brev till tomten
(x) skrivit brev till sig själv
(x) blåst bubblor
(x) gjort upp eld på en strand
( ) gjort upp en eld på en cykelbana. Säger bara, varför??
( ) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor. Har väl nästan alla som är födda innan inlines kom?
(x) fått en önskan inslagen
( ) haft sex i en kyrka. Inte för att jag är särskilt troende, men nej, så gör man bara inte!
( ) haft sex hela vägen hem. Hur går det ihop? Måste vara i nån form av bil där någon annan kör isf...
(x) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
(x) ätit hund/katt-mat. Märk väl, det var torrfoder, jag var mycket liten och tänkte; kan katten, så kan jag!
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
(x) kysst en spegel
(x) tänkt att fan vad dum jag är som läser hela den här listan
(x) sjungit i duschen
(x) drömt att jag gift mig med någon
( ) limmat fast min hand i något
(x) bundit fast någon annan i något =P
(x) fastnat med tungan i metall
( ) kysst en fisk
( ) varit en cheerleader
( ) varit den enda på ett togaparty som var iklädd rosa skotskrutig kjol
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att jag inte fått luft
(x) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
( ) ätit av trädet
(x) klättrat i träd
(x) haft en träkoja
( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
( ) filmat en hel fest
( ) spelat kyckling
(/) blivit puttad i vattnet med kläderna på. Nej, men trillat i själv
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het
( ) brutit ett ben
( ) brutit en arm
( ) fångat en fisk och sen ätit den
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
( ) skrattat så mycket att jag kräktes
( ) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva. Varför just Britney Spears?
(x) glömt någons namn. Sånt är jobbigt.
(x) sovit naken
(x) gjort något olagligt
(x) gått mot rött
(x) kört för fort
(x) druckit mjölk direkt ur förpackningen
(x) modifierat den här listan
(x) varit kär i en kille
( ) varit kär i en tjej
(x) lekt pyroman. Kemilektionerna i 8:an, det var ljuva tider det, allt som inte skulle brinna, det brann!
( ) varit beroende av ficklampsbatteri. Jag bara undrar, varför??
(x) varit beroende av någon annan teknisk pryl
(x) ätit köttbullar med mos
(x) känt mig elak
(x) lyssnat på Mora Träsk. Sett dem i verkligheten, typ 3 gånger, när jag gick på dagis
(x) smakat på granbarr. Man kan faktiskt äta skotten, inget att rekomendera dock
(x) skogsvandrat
(x) stadsvandrat
(x) badat naken. Hört talas om badkar, jag har då inte bikini på mig?
(x) badat naken med någon annan. Än en gång, hört talas om badkar?!
( ) lyckats välta julgranen
(x) fått en stöt. Mååånga gånger...
(x) blivit stött på och av någon
(x) gjort bort mig på fyllan någon gång. Jajamen! Sara och Thin vet.
( ) gjort militär tjänstgöring på något sätt. Aldrig i livet!!
(x) jobbat gratis. PRAO och APU, rena rama utnyttjandet.
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
(/) haft sex på offentlig plats. Räknas skogen?!
(x) haft sex i en IKEA-säng
( ) haft sex på ett dagis. Bara undrar, varför??
(x) drömt att jag haft sex med en vän/flera vänner. Manlig vän isf
( ) haft sex med en vän
(x) haft sex i en bil
( ) tittat på någon som haft sex. Däremot hört. Ingen särkilt trevlig upplevelse
( ) haft en trekant. Fått erbjudanden, men smart nog avstått
( ) varit otrogen. Aldrig i livet!!!
(x) varit svartsjuk. Vem har inte varit det? Upp med en hand!
(x) gått i sömnen. Har hänt typ en gång
(x) pratat i sömnen
( ) är rädd för att titta på skräckfilm ensam. Inte då, det är ju inte ens på riktigt...
(x) tror på spöken. Eller nåt sånt
( ) trott på spöken i vuxen ålder. Känner mig inte vuxen riktigt än?
(x) svimmat. Ett par gånger, ja...
( ) gråtit på tunnelbanan. Bor i Skåne, finns ingen tunnelbana
( ) snattat. Nej, men däremot upptäckt att jag glömt betala precis utanför affären och sprungit in igen.
( ) gett en uteliggare mer än 50 kronor
(x) spottat på någon jag ogillat
( ) hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt. Skulle vilja prova
( ) kan skriva utan att titta på tangenterna. Däremot skriva utan att titta på skärmen =P
( ) blivit siktad på med ett laddat vapen
(x) tyckt att jag är snygg. Händer någon enstaka gång
(x) önskat att jag var någon annan
(x) druckit 30-årig whisky. Bara smuttat lite
( ) pissat blod
( ) haft över 39,5 graders feber
( ) blivit kallad för blatte. Hade varit konstigt om jag blivit det, är nämligen blekare än blekast.
( ) varit bostadslös
( ) blivit jagad av nazister. Tur det!
(x) gråtit på julen. Av glädje i så fall. Kan hända att jag grät när jag var bebis.
( ) hatat ett ex
( ) haft gegga upp till midjan i över fem dygn. *Usch*
( ) kryssat i hela listan
(x) svarat helt ärligt på alla frågor

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0