Jag har-listan volume 2

Hittade en massa fler sådana här som jag inte gjort innan,
var ju bara tvungen o svara på dem oxå då.. =P

(x) snott idén till listan av någon
( ) varit i Afrika
( ) haft en orm runt min hals
(x) struntat i aktivitet till förmån för tv:n
( ) badat i isvak
( ) åkt wakeboard
(x) längtat efter att få barn
(x) har tjuvrökt (den enda gången jag provade)
( ) blivit så full att jag inte vet hur jag tog mig hem
(/) hållit tal för mer än 100 personer (hmm, inte riktigt, men spelat teater där jag höll tal inför en hel skola)
(x) önskat att jag var en kille (när man är ute i skogen i en vecka, utan toalett)
( ) känt hur marken gungat under en Korn-konsert
(x) tagit körkort
( ) sagt åt Dj:n att det inte låter bra
(x) är sockerberoende
( ) supit bort en mobiltelefon
( ) åkt slalom
(x) blivit starkt berörd av en dröm
( ) varit gift. Är lite väl ung för det ännu tycker jag.
(x) hoppat studsmatta
(x) ringt 112
( ) varit tärna på min bästa väns bröllop
( ) vunnit stålar på poker
(x) flyttat mer än 7 gånger. 9 gånger för att vara exakt.
(x) köpt något onödigt bara för att det var billigt
( ) varit med i radio
(x) varit så arg så jag skakat. Yes indeed
(x) varit lycklig
(x) varit med i tv. Mina armar var med under Stadskampen i Hässleholm, och någon gång svepte kameran över rummet där jag satt (var någon grej med Arbetsförmedlingen) på Sydnytt.
( ) varit fotomodell
( ) arbetat utomlands
(x) sovit i en bil
( ) spelat på hästar
( ) jobbat på hotell
(x) vunnit på triss
(x) hål någon annanstans än i öronen. Naveln.
(x) brutit mot lagen. Ett ord. Övningsköra.
( ) har brutit något ben i min kropp
(x) laddat ner musik från nätet
( ) blivit medlem i 10tusen meters-klubben
(x) stått i händelsernas centrum. Ett par gånger ja...
( ) varit i Bryssel
(x) längtat till något som inte blev så kul som jag trodde
( ) hånglat med en kändis
( ) råkat kliva på en mogen fästing
( ) sett alla avsnitt av Sex & the city minst tre gånger
( ) blivit flirtad med i en ICA-butik
( ) varit på Öland
(x) känt mig misslyckad
(x) känt mig absolut underbar
( ) blivit stoppad av polis
(x) sjungit hellre än bra. Har ingen fin sångröst alls.
( ) blivit plastikopererad
( ) längtat aslänge efter nya avsnitt av Prison break
( ) blivit klar över vem jag är. Undrar om man nånsin blir det...
(x) fött upp grodyngel
(/) fiskat kräftor. Fångat en minihavskräfta däremot.
( ) har en eller flera tatueringar. Vill ha!
( ) åkt dit för fortkörning
( ) rasat ner för en rulltrappa
(x) varit olyckligt kär. Vem har inte?!
( ) hatar sällskapspel
( ) fridykt
( ) fött barn
( ) varit i Israel
( ) varit otrogen
(x) sagt upp bekantskap med falska vänner
( ) har aldrig varit på solsemester
(x) alltid varit FÖR homosexualitet
( ) har suttit på en geting/humla
( ) har gråtit efter ett besök hos frisören
( ) har skrivit brev till någon i Afrika. Har ett faddersyskon där, så någon gång i framtiden kanske...
(x) cyklat utan händer. Vilken frihet!
(x) tycker att sommaren borde komma nu. Saknar den lite, eftersom det inte blev någon vidare sommar i år.
( ) hatar kärlek. Aldrig!
( ) har flugit i en luftballong
(/) älskar att gunga. Ibland får man lov o bli 8 år igen.
(x) har åkt pulka. Vem har inte?!
( ) har haft bamseplåster på mer än tre tår samtidigt
(x) är höjdrädd. En aning ja...
(x) kysst dig själv. På typ armen isf...
(x) hoppat från ett fönster. Jag rymde från mitt rum ett antal gånger i barndomen.
(x) vandrat några mil. 2,4 mil på Skåneleden (uppdelat på 3 dagar, 1,4 mil på 1 dag).
(x) viskat i någons öra
(/) hamnat på sjukhus. Det beror lite på hur man ser det. Har blivit ditskickad för att röntga mig 2 gånger.
( ) känt dig som ett pappersark. Huh?!
(x) har virkat
(x) har diskat
(x) förlorat någon du älskade
(x) sagt nej till sex. Ibland är man bara inte sugen.
(x) druckit vatten upp&ner. För att bota hicka.
(/) dödat någon. Räknas abort?
( ) ätit säl. Aldrig i livet!
(x) bakat sockerkaka. Dagis, lekis... you name it!
(x) är kär i någon
(x) velat dö. Många gånger...
(/) har/haft converse. Eller om det var en kopia, hade detnär jag var mindre iaf.
(x) känt dig som ett as
(x) lyssnat på samma låt en hel natt. Blir man kär i en låt så blir man...
(x) ätit godis istället för att gråta
(x) gjort dig själv illa
(x) skrikit hora/bög till någon. Det har jag nog tyvärr gjort, men när jag var yngre...
(x) varit ordlös. Jag kan bli det oxå.
( ) är kåt. Inte för tillfället
(x) hatar värme. Till en viss gräns dock...
(x) tycker om katter
(x) har vunnit i vattenkrig. Förlorat oxå
(x) har skrivit på någons arm
(x) har dissat någon som ringt på din mobil
(x) har hatat någon som du egentligen älskar
(x) har ångrat dig. Ett antal gånger.
(x) har hostat blod. Usch ja...
(x) haft sex när du varit full
( ) har låtsats att du var en fjäril
(x) älskar någon så att det gör ont
(x) tycker om kladdkaka. Speciellt min egen, mums.
(x) har ätit middag med någon du tycker om
(x) tror på det övernaturliga
(x) har hatat dina föräldrar. Någon enstaka gång.
( ) ätit jättemycket och sedan spytt. Nära på.
(x) har hatat din kropp och ditt utseende. Försöker att inte göra det, men det är svårt.
(/) har spelat gitarr. Dragit fingrarna över strängarna ett antal gånger
( ) har spelat nyckelharpa
(x) sjunger/sjungit i duschen
( ) skrikit dig hes av panik
( ) har varit med om en katastrof
(x) har vibrerat av nervositet.
(x) gillar gröt. Fast bara mannagrynsgröt.
( ) fått för dig att du är bisexuell eller homo men kommit på att du inte är det
(x) haft solen i ögonen med ett leende
(x) tagit någon på röven. Haha...
( ) slängt porslin i väggen
(x) hatat hela världen. Har funnits stunder när det varit så ja...
( ) sjungit till håkan hellström med någon du tycker om
( ) tycker att pengar är viktigare än nåt annat
( ) gillar inte då folk frågar dig saker
(x) drömmer ofta mardrömmar. Iaf nu på sista tiden.Inte kul alls.
(x) skulle kunna döda för någon
(x) har ett smeknamn. Kärt barn har många namn.
( ) varit mobbad
(x) trampat ihjäl en nyckelpiga. Inte med vilje =(
(x) somnat på golvet
( ) haft sex fastän du inte velat
(x) blivit kysst av någon som du aldrig trodde skulle kyssa dig
( ) hånglat på tunnelbanan. Once again, ingen tunnelbana i Skåne.
(x) åkt buss genom halva Sverige. Lund-Göteborg... eller ja, inte halva Sverige, men ändå
( ) kastat dig framför ett fordon
( ) tågat genom staden med flaggor i skyn
( ) älskar någon som inte vet om det
(x) ramlat och skrikit av smärta
(x) skrapat upp knäna
(x) har en själsfrände
(x) tycker att krig är idiotiskt
(x) tuggat på ett grässtrå
(x) älskat i månljus. Yes indeed.
(x) varit i en storm. Gudrun, Per, Carola mfl.
(/) varit nära döden. Har iaf känts så. Var centimetrar från att bli påkörd av en buss i Köpenhamn en gång.
( ) hållit om en ko
(x) hållit i en orm
( ) varit så full att du inte kunnat gå
( ) tvivlat på din existens
( ) trott att du varit odödlig
(/) skrivit över hundra dikter. Inte enbart mina egna.
( ) varit på Darinkonsert
(/) kastat min telefon i vattnet. Nej, men tappat den... och den funkade efteråt.
(x) vaknat av att jag gråter
( ) känt dig som ett får
( ) drömt om svarta paraplyn
(x) haft läppstift
(x) har gråtit i någons närvaro
(/) älskar regn. Beror på när det kommer.
( ) hört cirkus miramar
(x) önskat mig ett liv med en speciell person
( ) har glömt hur det är att vara riktigt liten och svag
(x) är fortfarande riktigt liten och svag innerst inne
(/) har slagit till någon så att personen tappade andan
( ) har sprungit en mil utan uppehåll och storlett hela tiden
( ) har en studsmatta hemma
( ) har aldrig ätit fisk
(x) har sett en film mer än tjugo gånger. Favoritfilmen, om och om igen.
( ) har skrattat så att du kissat på dig
( ) odlar skägg i näsan
(/) kysser med öppna ögon. Nej, men pussar ibland.
( ) har glömt toalettdörren öppen vilket lett till en pinsam upplevelse
( ) har en udda fetisch
( ) gillar att städa
(/) har varit lunarnörd. Inte riktigt, men nästan =P
(x) har gråtit av lycka
(/) kan över tre språk. Svenska, engelska, tyska och spanska, fast inte flytande, förutom svenska då =P
(/) har bra självförtroende. Ibland.
( ) tror att jorden går under snart
( ) tror på Gud
( ) älskar med en vibrator varje natt
(x) är en negativ jävel. Hör det väldigt ofta.
(x) drömt att du varit död
( ) har aldrig druckit öl
(x) har en fobi. Ett par stycken!
( ) trivs med din kropp
(/) slätar ofta över allvarliga saker. Inte ofta, men det händer.
( ) är duktig på att gilla läget
( ) har taskig andedräkt
(x) har ätit kattmat en gång. När jag var liten, och det var torrfoder.
(x) kysstes första gången innan en ålder av tio
(/) är dålig på att säga nej. Haha, beror på vad det är...
( ) har sett norrsken. Men vill så gärna.
(x) har någon gång känt dödslängtan. Usch ja...
(/) brukar peta mig i näsan. Väääldigt sällan.
(x) avskyr matte. Är sämst på det.
(x) gick ut nian med minst ett IG. Två IG.
( ) tycker om att spela piano
(x) brukar gå runt i mitt rum helt naken. Händer väl.. =P
(x) är en dagdrömmare
( ) har varit på Hultsfredsfestivalen
( ) är vegetarian
(x) har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) vet vad kärlek är
(x) hade gosedjur som liten
( ) har varit på LAN
(x) har förlorat en nära vän
(/) diggar ögonbindlar, piskor och sexlekar. Hehe, fast kanske inte piskorna =/
(x) ska flytta så snabbt som möjligt. Har redan flyttat!
(x) knarkar Alvedon. Nej, men Panodil och Ibumetin
(x) skriver dikter eller andra texter. Men inte lika mycket nu längre.
(/) är emot abort. Om det används fel.
( ) äter djur för att jävlas med vegetarianer
( ) köper Hänt Extra för att det är synd om stackarna som jobbar på byrån
( ) snackar slang för att verka som en allmän idiot
( ) borstar aldrig håret bara för att
( ) har haft tandställning
(/) faller nästan alltid för fel personer. Gjorde det iaf innan.
( ) tycker om Britneys musik fastän du aldrig erkänner det
(x) äter godis på skoltoaletterna. Hihi, älska och smyga med godiset i mellanstadiet.
(x) har haft oskyddat sex. Men bara i fast förhållande.
( ) var bland dom första i klassen som fick hår under armarna
( ) är homosexuell endast på lördagarna
( ) tycker att opera är underbart
( ) vill att kungafamiljen ska avskaffas
( ) har strippat i cam någon gång
(x) lärde mig att räkna jävligt sent. Förstod inte subtraktionen förrän i 5:an, det är illa!
( ) har blivit smittad av någon sorts könssjukdom. ALDRIG!
(x) skulle kunne ge vad som helst för någonting/någon just nu
(x) gillar hår på bröstet/muskler/kraftiga kroppar. Hmm, bara det inte är för mycket hår, och det funkar utan "muskler" oxå.
( ) är mest sugen på sex på morgonen
(x) är mest sugen på glass på kvällen
( ) hatar mjölk
( ) vill döda jultomten med en gaffeltruck
( ) har aldrig trott på jultomten
( ) känner dig som ett löv ibland. Huh?!
(x) har haft tungan i någons öra. Fast så värst mysigt är det inte...
(x) får rysningar av att tänka på Göran Perssons nakna kropp mot din. Tack för den bilden!
(x) har råkat fjärta i en pinsam/känslig situation
(x) gråtit tills du nästan spytt
(x) har cuttat dig i fingret på ett papper och sagt HELVETES KVASTKUK. Haha, typ
( ) har klappat ett får och sagt bää
(x) har gjort något ytterst pinsamt på fyllan. Man är oftast pinsam.
(x) vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
( ) vet vad Nordkoreas nationalsport är
( ) har sett fler än 20 avsnitt av weebl & bob
(x) ser på Family Guy. K brukar vilja det.
( ) har haft/har en skjorta med guldknappar
(x) har gått/ska gå på bal. Studentbalen tillsammans med Kimmy.
( ) tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
( ) har snusat
( ) verkligen hatar att gå till tandläkaren
( ) hör ett ljud varje gång någon rör i din näsa
( ) tycker att Jesus verkar varit en trevlig prick
(x) har dansat på scen. Haha, julspexet med teatern på LInnéskolan, julen 2005. Ljuva tider! =)
( ) gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
(x) vet hur det är att vara farligt bräcklig och skör
(/) vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta. Om man nu tycker att ett par mil är långt bort.
(x) älskar någons leende. Mmmhhm.
( ) önskat mig ett bowlingklot på min födelsedag
(x) druckit så mycket att du spytt. Usch ja, men bara för att jag blandade, inte för att jag drack mycket.
( ) krockat någons bil
( ) stulit en bil
(/) sagt upp dig. Blivit uppsagd däremot. (Var inte tillräckligt utbildad)
(x) varit i handgemäng. Haha, ja, tyvärr...
(x) smygit ut ur dina föräldrars hem. Var väldigt olydig som liten.
(x) blivit påkommen av någon när du har sex
(x) gått vilse
( ) rest runt i Sverige
( ) besökt Washington DC
(x) nyligen ritat med färger
(x) gjort något som du lovat dig själv aldrig göra. Mååånga gånger.
(x) skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan. Yes indeed, *O'boy i hela köket*
(x) blivit kysst under en mistel. Så mysigt. =)
(/) sett solen gå upp med någon du tyckt om. Kan inte riktigt minnas =/
(x) blåst såpbubblor
(x) grillat på en strand. Så mysigt.
( ) gått på en fest du inte var bjuden till
(x) åkt skridskor
(x) spytt på fyllan. Bara en gång, när jag blandade för mycket.
(x) slickat på en lyktstolpe på vintern
( ) kysst en fisk
(x) varit utklädd till kille. Teater.
(x ) blivit puttad i en pool med kläderna på
(x) sovit naken
(x) tagit studenten
(x) haft sex mer än sex ggr
( ) tatuerat mig. Vill!
(x) piercat mig
( ) rakat skallen slät
(x) rakat mig någonstans förutom i ansiktet
( ) dykt djupare än trettio meter
( ) hoppat fallskärm
(x) skrivit en överdrivet lång lista. Om man räknar med den första listan oxå.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0