En annan sorts lista

Idag: Nyårsafton
Igår: Gjorde jag inget som helst vettigt.
I förrgår: Var det lördag och jag gjorde fortfarande inget vettigt.
Imorgon: Är det första dagen på 2008
I övermorgon:
Tvättar jag.

 

Klädsel just nu: Någon form av baggyjeans och två linnen (ett vitt och ett grönt).
Bästa egenskap: Är världsbäst på ögonbrynsmassage, fråga bara Sarorna =P
Sämsta egenskap: Hah, alldeles för många för att nämnas.
Barn: Vill jag ha, någon gång i framtiden. Om något år eller så...
Djur: Ska jag snart införskaffa. Två små kissekatter blir det då.
Stamgäster på din blogg: Hah, det vet jag inte. Är det ens någon som läser den?

 

Byxor eller kjol: Har helst byxor, men det händer någon gång om året att jag har kjol. =P
Tv eller film: Film. Slipper man alla reklampauser och sånt skit.
Bok eller tidning: Beroende helt på vilket humör och vad det gäller.
Bar eller nattklubb: Hmm, är ingen utemänniska precis, men måste jag välja så blir det bar, gillar inte att dansa.
Arbete eller skola: Båda, går i skolan nu, men hade nog behövt jobba lite också.
Kramas eller pussas: Kan inte välja. Båda är lika mysiga, fast på olika sätt.
Förhållande eller singel: Är mitt i ett förhållande.
Hetro, bi eller homo: Behövs väl ingen kommentar till det?
Storstad eller småstad: Hellre mindre stad än större.
Stökigt eller städat: Helst städat, men det blir stökigt rätt snabbt igen.
Fjantig eller tuff: Hmm, vet inte riktigt. Är nog en kombination av båda.


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0