Bara 2 dagar kvar...

Idag är det bara 2 dagar kvar av 2007.
Eller ja, snart är det bara en dag kvar... =P
Det är inte klokt vad tiden går snabbt,
känns ju som att det blev 2007 precis...

Mycket har hänt under årets lopp iallafall,
kommer med en mer djupgående sammanfattning av det senare...

Blev bjudna ner till Lund av Sara och Thin,
men Kimmy kände inte riktigt för det,
jag hade velat, men vi två har inte firat någonting tillsammans detta året,
inte midsommar och inte julafton,
så jag tycker att vi iaf ska fira nyår tillsammans,
jag har inte råd o åka ner till Lund själv heller,
det kostar ändå 84kr, enkel resa,
lite väl dyrt, med tanke på att jag inte har fått några pengar sen november och inte får några förrän i januari,
det är lite tradigt med årsövergångar när det gäller pengar..

Så det blir nyår ensamma,
i år också (hade det så 05-06 också).
Det blir hemmagjord pizza på vår julklapp
(någon form av pizzapanna, som man kan göra lite annat på oxå)
och ostbricka, och lite godis oxå.
I morgon ska vi se om man kan få tag i någon champagne,
eller rättare sagt mousserande vin på systemet.
Det blir inga egna smällare/raketer,
men bor man inte långt från centrum behövs inte det,
man ser så många andra ändå...



Snart så kan jag skaffa kise,
längtar så mycket...
image36

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0