tgif

Fredag.
Veckorna går så otroligt fort.
Solen skiner, det är frost på marken, men solen skiner och det är huvudsaken.

Hade tänkt ta en tur till Ballingslöv idag för att träffa Sara och Maja, men Kimmy behövde bilen så jag kommer ingenstans.
Ibland väldigt enerverande att faktiskt ha en bil stående hemma, men inte kunna använda den pga att den är för liten (jag har en Ford Ka, inte den mest ultimata familjebilen om man säger så).
Jag måste fixa ny bil snart!
Jag tycker Kimmys Focus är väldigt skön att köra, så det lutar mest åt en sån. 
Allra helst hade jag velat ha en Kuga, men de är alldeles för dyra.
Rätt roligt då jag hellre kör små bilar, men med två barn och lika många bilbarnstolar samt barnvagn så är det en ekvation som inte går ihop.

Annars är väl helgen relativt oplanerad. 
Kimmy ska till Höör och hjälpa Andreas och Caroline i deras nya hus 😊
Så, ensam med barnen hela dagen. Som vilken annan torsdag som helst (fast det är lördag).
Återigen bilproblem så kommer ingenvart heller om jag hade velat.
Eventuellt blir det grillat med Sara och Dennie på söndag, beroende på väder.
Har varit sugen på grillspett och "hajkbomb" hur länge som helst.



Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0