Första "riktiga" skrattet

Elvis har den senaste veckan börjat le mer och mer, 
både omedvetet och medvetet.
Skratta, lite så där ljudlöst, började han med för någon dag sen och så igårkväll kom det första skrattet med ljud (en månad tidigare än storasyrran). 
Så där lite bubblande.
Så underbart gulligt det låter 💕

Lämna ett avtryck
Postat av: Mikaela

Hej Sandye!
Jag såg att du har varit i Budapest och gjort intressanta studiebesök. Vår klass ska åka i maj. Min fråga är om du möjligtvis kommer ihåg vad de ställena hette och hur ni fick kontakt med dom.

Kontakta gärna mig, min mail står ju.

Tack på förhand :)
Ha det.

Svar: Hej Mikaela!
Vad roligt, Budapest är en underbar stad med mycket att se och uppleva 😊 Vi gjorde egentligen inte så många studiebesök utan upplevde desto mer. Det enda jag kommer ihåg var barnhemmet i Fòt som egentligen var ett fosterhem och ett ungdomsfängelse inne i stan som egentligen var ett häkte då de intagna inte blivit dömda än. Vad dessa två hette kommer jag tyvärr inte ihåg och jag vet heller inte hur man kommer i kontakt med dem då vår lärare skötte allt sånt. Ledsen att jag inte kunde vara till någon vidare hjälp. Hoppas ni får en underbar resa! 😊
Sandye

2015-01-20 @ 11:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0