Sen sist

Okej. Då var det ett tag sen jag uppdaterade något seriöst här. 
Senast är väl förlossningsberättelsen med Alexia.
En hel del har väl hänt sen dess.

Jag var mammaledig (döh 😜) i ett år ungefär och gick tillbaka till jobbet i september förra året. 
Alexia skolades in på Naturförskolan i stan. Trivdes väldigt bra där, men eftersom vi köpte hus och flyttade utanför stan för ett år sen började hon på förskolan i byn nu i höstas.

Vi åkte till Öland på semestern och hyrde en stuga med Sara och Dennie. Mycket trevligt 😊
Och ja, de fick en liten dotter nu i mars. Världens sötaste Maja 😍
Frida och Joakim fick en dotter i januari förra året, Lykke.
Världens finaste Lykke. 6 månader, ganska så exakt, mellan henne och Alexia. Lite fräckt. 
Speciellt eftersom vi är så pass nära vänner. Vad är oddsen? Haha.
Sara och Thin gifte sig i november 2012. Jag var vittne 😊 De fick dessutom sin andra son i mars förra året, Mio 😍

Känns som om alla ynglar av sig, haha. 
Fast allvarligt. En hel del i min närhet har fått barn, både en och två gånger, sen Alexia föddes.

På tal om det, så blir Alexia storasyster i november 😄
Det blir Lykke också. Det är 13 dagar mellan mig och Frida. Helt oplanerat. Hur fräckt?

Jag går in i vecka 35 idag. 
Det har än så länge överlag varit en ganska bra graviditet. 
Om än lite skakig i början av anledningar som jag inte tänker skriva ut just nu.
Minimalt med illamående, inte överdrivet mycket halsbränna och det bästa av allt, än så länge inga gallstensanfall!
Däremot har jag varit väldigt trött, fick foglossningskänningar för några veckor sen, låg väldigt nära risken för graviditetsdiabetes, men lyckades sänka värdet rejält och tror nog karpaltunnelsyndromet är på ingång.

Har iaf blivit sjukskriven från jobbet pga foglossningarna så nu går jag mest hemma.

Hoppas däremot att det är en av de bättre dagarna på lördag, för då ska syrran och jag ta mamma till Ullared som 50-årspresent 😊

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0