Sen sist

Var i Broby på brandstationen på HLR-utbildning med jobbet i onsdags. 
Har väntat på den där utbildningen i 3 år så någon sjukskrivning skulle minsann inte hindra mig där.
Gick till Systrarnas med alla kollegorna efteråt och åt/fikade lite. Jag tog deras varma macka med brie, tomat och bacon, och la till lite pinjenötter och solrosfrön. Så in i bomben god!

Ringde till familjerätten i fredags för att boka in tid för att skriva på faderskap och gemensam vårdnad innan Mini kommer. 
(Orkar inte ha det hängande över mig tills efter förlossningen. Dessutom är det mycket säkrare för Kimmy om det görs innan, utifall det skulle hända något med mig under förlossningen).
Det visade sig att eftersom vi redan har ett gemensamt barn och lever ihop så behövde vi inte skriva på papperna på plats på Socialstyrelsen utan vi kunde få papperna hemskickade och skriva under hemma med 2 vittnen närvarande. Hur praktiskt?

Imorgon blir en rätt produktiv dag. 
Eftersom jag redan ska in till stan för ett besök hos MVC-läkaren så bokade jag in en synundersökning (säkert 2,5 år sen sist och jag måste ha nya linser då jag vilat ögonen helt från dem i nästan 1 år) och en klipptid (då det var säkert 1 år sen sist, så det behövs verkligen).

Sånt som måste göras innan Mini kommer, för sen blir det så mycket krångligare. Eller så blir det inte av alls.

Annat som ska hinnas med är att packa BB-väskan. Den blev färdigpackad dagar innan Alexia kom så vill vara färdig lite tidigare denna gången.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0